MOJA WALKA Z RAKIEM

Temat: MSI 4870 1GB TOP, cisza i nic
No to nie kombinowac z biosem karty tylko tworzyć RMA i wysyłać do MSI ;) Tak sobie myślę - moze warto by było utworzyć na forum topic dot, reklamacji sprzętu bezpośrednio u producentów? Opisane by było który producent ma serwis w Polsce i przyjmuje sprzet, ew. dodatkowy opis jak utworzyć RMA + odnośniki do odpowiednich stron...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=538687



Temat: Reklamacje
...a jeżeli nawet to i tak zdani są na łaskę sprzedawcy i producenta, ,bo ciekawe kto będzie się włóczył po sądach zamiast iść na ryby. Pół kodeksu to i ja mogę wkleić ... zamiast wyjaśnić jak dziecku w żłobku. My inni, Ci trzeci żyjemy w innej - szarej polskiej rzeczywistości - kto czasem ogląda SPRAWĘ DLA REPORTERA Elżbiety Jaworowicz, Celownik, Interwencję itp... to mnie rozumie. BEZ URAZY. MOŻE TO TROCHĘ PESYMISTYCZNE, ALE ŻYCZE SUKCESU W REKLAMACJI SPRZETU POZDRO
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=20279


Temat: Reklamacja 7900GT UPDATE: Będzie 8800GT :]
...model i tego samego chyba producenta, który uległ awarii. Zatem mają obowiązek zwrócić Ci albo całą kasę, ponieważ nie mogą wymienić kartę na taką samą ale nową albo jeśli wyrażasz taką chęć wziąć nową i dopłacić np różnicę jeśli karta byłaby droższa (np Twoja 1100zł a Ty chcesz 8800gts512 to dopłacasz np 500zł-> podaje szacunkowo, by zobrazować o co mi chodzi :) ) Zatem z mojej strony polecam Znak, bo już miałem tam 2 sprawy reklamacji sprzętu, który padł ale fakt :P...straszne są czasami kolejki do serwisu :) a Ty chłopie walcz o swoje... bo to TWOJA KASA!! więc jak nie chcą załatwić sprawy jak należy to zasuwaj do rzecznika praw konsumenta i będzie GITES!!
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=317703


Temat: Ogłoszenia parafialne
Zapraszam adminów do poniedziałku do szkoły, (ja będę od 8.00) w planach: - reinstalacja pracowni 07 - reinstalacja antarctici, przeniesienie wszystkich stron itd. - instalacja win98 na 4 komputerach celeron 466, jakoś nikt tego nie dokończył - reklamacja sprzętu komputerowego - zaplanowanie rozwoju panelu: możliwość planowania tematów w przód, zapisywanie ocen i obecności - dodanie możliwości prowadzenia lekcji przez internet: wideokonferencje - teamspeak (testuje 1C - admin: Marcin Kunert) i inne ciekawe pomysły
Źródło: forum.lo2kk.edu.pl/viewtopic.php?t=64


Temat: solidni sprzedawcy.
zanim trafiła się okazja kupna huntera negocjowałem kilka karabinków, m.in. w scorpio. Świadom wad które występują w harym napisałem meila do tego sklepu z zapytaniem czy istnieje możliwość obejrzenia karabinka celem sprawdzenia choćby gwintu w lufie przez sprzedawcę przed wysyłką co wyeliminuje ewentualną reklamację sprzętu, odpowiedz jaką otrzymałem była taka: karabinki są fabrycznie gwintowane i tego rodzaju wady w nim nie występują, więc z zakupu zrezygnowałem. V-max natomiast nie miał żadnych przeciwwskazań aby dokonać takich oględzin, nie mniej znalazłem ofertę Gamo i stało się
Źródło: e-tawerna.pl/viewtopic.php?t=110


Temat: Windows 7 - częste pojawianie się Blue Screen
...help describe the problem: C:\Windows\Minidump\061910-18954-01.dmp C:\Users\filipdenzel\AppData\Local\Temp\WER-106501-0.sysdata.xml Read our privacy statement online: http://go.microsoft....mp;clcid=0x0409 If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline: C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt Myślę nad reklamacją sprzętu, nie wiem jednak jaką część reklamować... Proszę o odpowiedź, słyszałem, że to może być RAM, ale nie jestem pewien :)
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=598426


Temat: Problem z PC i monitorem
goedła to bardzo pewne źródło. możesz kupic wszystkie komponenty na jednym stoisku, masz na nie normalna gwarancje jak w kazdym innym sklepie. Jedynym udogodnieniem na niektórych stanowiskach jest to, że w razie jakiejś reklamacji sprzętu (odpukać) możesz dopiero ją zgłosić wtedy keidy jest giełda czyli sobota i niedziela. wiem bo pracowałem tam
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=129726


Temat: ESC.PL - dobry sklep?
...treści: Zlecenie serwisowe zostało zaakceptowane ----------------------------------------------------------- Imię i nazwisko: xxx Numer RMA: xxx Serwisowany sprzęt: Gigabyte Radeon HD4870 512MB 2xDVI Numer seryjny: xxx ----------------------------------------------------------- Do przesyłki należy dołączyć kopię dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej oraz w miarę możliwości technicznych wydruk tego potwierdzenia. Reklamowany sprzęt należy zapakować bardzo starannie, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Przesyłkę należy nadać na swój koszt na adres: ESC Computers - Serwis 80-264 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 137 Na paczce bezwzględnie należy umieścić przydzielony numer RMA. Przesyłki bez widocznego RMA nie będą przyjmowane! Numer RMA zachowuje ważność przez 7 dni, po upływie tego terminu zlecenie zostanie anulowane....
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=327107


Temat: Component vs Scart
Rafale proponuję zwrócić się do ups-u czyli upoważnionego punktu sprzedarzy tam gdzie nabyłeś n boxa i dokonac reklamacji sprżetu nie poprostu sprawdzą u siębi . pozdrawiam Oczywiście pozostaje jeszcze jkakość kabla hdmi - jeśli jest to jakiś chińczyk to nie ma o czym gadac >Dobry kabel hdmi silwer kosztuje ok . tu niespodzianka 100 zl pozdrawiam siemka
Źródło: hdtvpolska.org/index.php?showtopic=2308


Temat: coś się dzieje z Agito.pl?
Mam zamówić szpeje do zestawu dla znajomego, w grę wchodził m.in. sklep Agito. Problem w tym że wszedłem na opineo i ze zdziwieniem zauwazyłem że w ostatnich dniach dostali kilka negatywnych opinii, m.in. za problemy z reklamacją sprzętu, anulowanie zamówień itd. http://www.opineo.pl/opinie/agito-pl W związku z tym mam pytanie - czy ktoś wie czy coś złego dzieje się w Agito? Pamiętam że zeszły rok zamknęli stratą 3,5 miliona złotych (żeby to pokryć wypuścili jakieś swoje akcje ktore ponoć wykupił Pronox i to był gwóźdź do jego trumny), w tym roku kryzys jest nadal odczuwalny a zwykle jak firma ma paść to pierwsze co się pojawia to problemy z...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=515789


Temat: Jaka magrywarka DvD
...Napędy należy wysyłać do serwisu Centralnego LG przy ul. Kobielskiej w Warszawie zamawiając kuriera z firmy Stolica S.A. Paczka musi być bezpiecznie zapakowana i musi zawierać potrzebne dokumenty takie jak karta gwarancyjna, dowód zakupu, opis uszkodzenia i dane kontaktowe reklamującego. Reklamującym może być także firma dealerska, która przyjmie od klienta wadliwe urządzenie. Przewidujemy również możliwość uzyskania na reklamowany sprzęt faktury korygującej od dystrybutora. Umożliwi to Państwu np. natychmiastową wymianę napędu klientowi, jeśli pojawi się taka potrzeba. moge przeslac szczegoly jak ktos potrzebuje... pozdrawiam
Źródło: forum.x-kom.pl/viewtopic.php?t=39


Temat: serwis Intela (gwarancja) ktoś korzystał i wie jak to wygląda
...do Apollo, w koncu odebral ktos kompetenty i dowiedzialem sie co i jak, otóż apollo które istenie obecnie (w Rzeszowie) to inna firma niz ta, w której niespelna 3 lata temu kupilem procesor. Tamto Apollo (Kraków) oglosilo we wrześniu 2009 upadłosc, a firma z Rzeszowa przejela stronę, są to 2 rozne firmy, 2 NIPy i inni ludzie, zbieżność nazw i przejęcie strony spowodowalo caly problem. Konsultant powiedizal ze juz nie raz sie zdazalo ze ktos dzwonil do nich z reklamacja sprzetu kupionego w krakowie, lecz oni nie mogą, lub raczej nie chcą pomagac. W sumie sie nie dziwie, bo to nie lezy w ich obowiązkach, a w dobrej woli. 2. wiesz to 50zł nie jest wcale potrszebne, oni wysylaja ups`em do intela pake na koszt intela, oni proca wymianija i odsylaja rowniez na swoj koszt, sprzedawca musi jedynie wypelnic kilka papierkow.. najgorsze ze nie moge byc to pierwszy lepszy komputerowy, tylko reseller intela, szkoda ze...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=399963


Temat: Philips jako marke, czy warto kupic ??
Moi drodzy. NAJLEPSZĄ METODĄ REKLAMACJI CZEGOKOLWIEK NIE JEST GWARANCJA PRODUCENTA, ALE USTAWA O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ, które po pierwsze daje konsumentowi daleko większe uprawnienia niż gwarancje fabryczne jakiegokolwiek producenta, po drugie sprzedawca nie ma prawa odesłać do fabrycznego serwisu, tylko musi taką reklamację sprzętu, po trzecie to klient decyduje w jaki sposób życzy sobie aby ta reklamacja była załatwiona. A jak sprzedawca staje okoniem to najlepiej skontaktować się z prawnikami z federacji konsumenckich. Zazwyczaj większość sprzedawców zwłaszcza tych, którzy mieli już doczynieniaw sądach z prawnikami organizacji konsumenckich woli załatwić sprawę polubownie, żeby jednak do sądu nie choddzić, bo tam mają przegraną jak...
Źródło: hdtvpolska.org/index.php?showtopic=5541


Temat: nieregularne trzeszczenie/dziwne odglosy - pasywny gf6600 ?
więc pozostaje chyba reklamacja sprzętu
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=130480


Temat: Gwarancja, a paragon?
Witam Czy podczas reklamacji sprzętu potrzebny jest paragon? (gdzieś się zapodział, znajdzie się pewnie po fakcie). Mniej wiecej 1,5 roku temu, zakupiłem ramy 4GB Kingsotna HyperX SODIMM (kit), no i pech chciał, że padła mi jedna kość. Opakowanie mam, ale paragonu znaleźć nie mogę:/. Pamięć była kupowana w sklepie Sferis, czy jeśli prowadzą jakąś ewidencję sprzętu, będzie możliwe oddanie ramów?. Jak wygląda RMA Kingstona?, bo z tego co...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=604959


Temat: Zgodnosc regulaminu Komputronika z kodeksem handlowym-a raczej brak :(
...par. 2 będzie stanowił, że klient podczas oddawania sprzętu ma klaskać uszami, to skoro podpisałeś... gwarancja jest bowiem zwykłą umową tworzoną przez sprzedawcę, a umówić się z kimś możesz na co tylko dusza zapragnie. Bylebyście umowę podpisali. B) wszystko to, co wyżej napisałem nie tyczy rękojmi, czyli mówiąc w uproszczeniu pewnej formy gwarancji udzielanej niejako automatycznie, na mocy kodeksu handlowego. Możesz przy pierwszej reklamacji sprzętu skorzystać z rękojmi, tracisz wówczas jednak bezpowrotnie prawa gwarancyjne (które mogą np. zapewnić Ci dwu-, lub trzyletni czas na reklamację produktu, rękojmia zaś jest maksymalnie 12 miesięczna, lub inne przywileje, np. naprawę on-site). Rękojmia obowiązuje sprzedawcę do załatwienia sprawy w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia sprzętu oraz, w razie żądania klienta, pisemnego wyjaśnienia odmowy uznania...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=16667


Temat:
...na towar wolny od wad, usunięcie wady albo zwrot ceny i tutaj nabywca nie ma wyboru może jedynie sugerować którym z rozwiązań jest zainteresowany a sprzedawca zwłaszcza poważny winien mieć to na uwadze Nie miejsce chyba tutaj na rozmowę o tym, ale jedna ze spółek dużej sieci handlowej już beknęła 750 tys. zł za wprowadzanie tych twierdzeń i innych w życie:) Jak gdzieś tam napisałem w innym temacie, jeśli ktoś będzie miał problem z reklamacją sprzętu skiturowego, to pomogę, ale jeśli komuś przyjdzie się sądzić, to poza Kraków się nie ruszam:)
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,4387.html


Temat: Tandem Baits
Panowie mam prośbę - nie chciałbym aby ten temat przeistoczył się w dział reklamacji, skarg i zażaleń TB. Nie taki był zamysł jego twórcy. Od pewnego czasu Paweł Wyszkowski pojawia się na forum i dobrze że w końcu coś napisał Podobnie jak to było w przypadku tematu z Wojtkiem Warmuzem nie pozwolimy by dyskusja zeszła w kierunku załatwiania prywatnych spraw. Jeśli chodzi o reklamacje sprzętu to mieliśmy na forum już tematy w których poruszaliśmy te kwestie, mamy też w Polsce odpowiednią procedurę dotyczącą reklamacji. Proszę o pozytywne wykorzystanie obecności Pawła na forum. Myślę że to przyniesie nam wszystkim korzyści. Może też wyjaśnić i dopowiedzieć wiele spraw wcześniej niedopowiedzianych. Z góry dzięki za pozytywną reakcję oraz merytoryczną i rzeczową dyskusję. Pozdrawiam
Źródło: wejderozmo.nazwa.pl/pfwk/forum/viewtopic.php?t=657


Temat: Hammerli Hunter Force 900 czy Hatsan 125 STG ??
Z tymi wadami opakowań to już było kilka takich aukcji i okazywało się, że karabinki miały poważne usterki. Odradzam, bo są później problemy z reklamacją sprzętu.
Źródło: 212.122.221.133/viewtopic.php?t=63583


Temat: Bad Sector - Serwis
największa niezawodność to chyba jakaś pomyłka... "Największa" nie oznacza 100% niezawodności - od czasu do czasu 1 na 100-200 ludzi ma pecha. Po prostu tym razem padło na Ciebie i nie można oceniać firmy sprzedającej tysiące sztuk sprzętu na podstawie odosobnionego przypadku. A reklamacje sprzętu na poziomie <1% to bardzo dobry wynik.
Źródło: forum.fedora.pl/index.php?showtopic=21663


Temat: [Megane II phII] gaśnie jak się rozgrzeje???
A dlaczego nie i okazało się że to on, chodź jeszcze auta nie odebrałem to chyba jest walnięty nowy czujnik położenia wału. niestety sprzedawca podobno nie chce przyjmować reklamacji sprzętu elektronicznego (200zł kosztował do mojej wersji), na całe szczęście mechanik to bierze na siebie.
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=22198


Temat: Tani Komputer
Może znowu wtrącę swoje 3 grosze. Przewija się wielokrotnie temat kupowania na allegro. #1 Trzeba mieć zaufanie do sprzedawcy (nawet na tzw. SuperSprzedawcach się można przejechać, mówię z własnego doświadczenia) #2 Czas oczekiwania na skompletowanie jednostki i dodatkowe koszty przesyłki (jeśli kupujesz od różnych ludzi) podbijają koszta. #3 Problemy z reklamacją sprzętu kupowanego na Allegro... #4 Idąc do sklepu ze składakami dostaje gwarancję na każdy element osobno (przynajmniej ja spotkałem się z taką praktyką) #5 Możesz się spokojnie potargować, dowiedzieć ile możesz dopłacić, żeby kupić np. wydajniejszy ram. #6 Dużo łatwiej jest złapać coś co dopiero wchodzi na runek.
Źródło: cabal-online.org/viewtopic.php?t=15926


Temat: HP r818 + obudowa
...z odczytem tak sformatowanych kart i rzeczywiście karta jest nieprzydatna. Aku kupisz w sklepie z bateriami np. MediaMarkt i nie są drogie... Wlk dzięki za wypowiedź. Aku sobie kupię, ale to irytujące, że hp wypuszcza takie buble. co do karty, to nie formatowałem na pc, choć instrukcja dopuszcza takie działanie. Teraz problem może zniknie, bo w sklepie wyminili mi za darmo na kingstona. W ogóle pieni mnie polityka serwisowa hp. Biorą reklamowany sprzęt, trzymają długo (miesiąc) i bez nawet próby sprawdzenia co nie działa, wysyłają nowe urządzenie. problem w tym, że ono może być sprawne, a padnięty np. aku, albo zasilacz, których nie przyjmują. Tak właśnie po miesiącu oczekiwania dostaję nowy aparat z tą samą wadą. No nic, dzięki za pomysł z MediaM.
Źródło: forum-nuras.com/viewtopic.php?t=12443


Temat: ciecie paneli
Witaj, to czy się bierze fakturę czy paragon nie ma znaczenia w przypadku składania reklamacji na wadliwy towar. Sprzedawca ma możliwość i powinien zrobić albo korektę zerującą na reklamowany sprzęt jeśli reklamacja jest uznana, albo w przypadku zwrotu orginału faktury tzw. storno.
Źródło: osiedlelesne.smolec.pl/viewtopic.php?t=619


Temat: Problem z matrycą
...już takich matryc. Pewnie chcą mnie zwyczajnie zbyć. To jest tak jak się kupuje telewizor w super promocji bez kompletnej braku znajomości tematu. Teraz już będę wiedział na co zwracać uwagę i czy nie jest to stary model Mam pytanie co mam w tej sytuacji zrobić? Jak się uprą to mam "walić" do federacji konsumentów??? Jakie są procedury z tym związane. Napewno nie popuszczę. Może ktoś z was się wypowie, kto przeszedł taką ścieżkę z reklamacją sprzętu. Pozdrawiam Robert
Źródło: hdtvpolska.org/index.php?showtopic=16099


Temat: gwarancja koltera
Mam pytanie do KOLTER Team: jeśli bazujecie na opinii producenta jako eksperta (jak piszecie), to KAŻDA reklamacja sprzętu z wadami zawinionymi przez producenta będzie przez was odrzucana? Chyba nie sugerujecie, że producent chętnie przyznaje się do popełnionych przez siebie błędów. Nikt nie jest aż tak doskonały.... Czy poza producentami macie jeszcze jakiś ekspertów?
Źródło: 212.122.221.133/viewtopic.php?t=49716


Temat: Serwis gwar. chce DANYCH OSOBOWYCH
Ten post jest a propos sprawy o której już pisałem. Chciałbym poruszyć tu niby drobnostkę. Czy serwis gwarancyjny ma prawo żądać danych osobowych, żądać podpisywania gwarancji etc. - a w przypadku kiedy klient odmawia przypominając o Ustawie o Ochronie Danych Osobowych to pracownik tego serwisu/sklepu bezczelnie szantażuje, że nie obsłuży "więc" tej reklamacji... Czy ma prawo "nie przyjąć" reklamacji sprzętu z takiego powodu?
Źródło: wgk.com.pl/forum/viewtopic.php?t=16185


Temat: Długość naprawy karty graficznej geforce - reklamacja.
Ja z esc na płytę główną czekałem niecałe 2 miesiące ;). Nieźle. Pewnie przez cały miesiąc zbierają, zbierają i zbierają reklamowany sprzęt a potem wysyłają wszystko razem do hurtowni w jednym wielkim pudle coby na kosztach zaoszczędzić :E Ostatnio zebrali kilka "zerówek" na opineo.pl głównie za kombinacje z reklamacjami. Nie chciałbym być złym prorokiem ale problemy z siriusem też chyba zaczęły się od reklamacji... A co do okresu gwarancji: jeśli w druczku gwarancyjnym jest jakiś termin to sklep zwykle się go trzyma. Ale też w tym samym...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=469660


Temat: Opinia o Karen w Czestochowie - OMIJAC SZEROKIM LUKIEM!
...(przeprowadzka) odbiór może też być problematyczny. Co do obsługi to nie mamy żadnych zastrzeżeń, gdyż został Pan obsłużony profesjonalnie. To, że nagle wyjmuje Pan telefon, wydzwania do Warszawy i sugeruje zwolnienie pracowanika bo nie chce przyjąć zasilacza można nazwać karygdnym zachowaniem. Dlaczego tej sytuacji Pan nie opisał ?. Następna sprawa to zapis w karcie gwarancyjnej CA, o której chyba ktoś zapomniał: pkt 4, reklamacje sprzętu bedą zalatwiane w terminie 21 dni roboczych pkt 13,
Źródło: forum.karen.com.pl/viewtopic.php?t=8151


Temat: iAUDIO U3 1GB vs iRiver T10 1 GB Porady opinie, komentarze...
...bardzo mi się podoba podobnie, jak iRivier także kwestia wyglądu jest po środku. odtwarzacz iRiver T10 w wersji US posiada Radio FM, oraz po zmianie firmware'u do najnowszej wersji jest możliwość (w sposób podany przez producenta z oficjalnej strony) konwersji na wersję UMS. Czyli będzie widziany przez system jako zewnętrzny dysk :D Czyli najważniejsze aspekty mam już rozwiązane. Zostaje jeszcze ponownie kwestia gwarancji i lub ewentualnej reklamacji sprzętu w wersji "Niebieskiej" T 10 czyli US może ktoś mi jeszcze ten temat przybliżyć? W iAudio pozostaje nadal kwestia akumulatora Li - Lion do którego nie jestem do końca przekonany. Czytałem też, że są problemy z joy'em w iAudio? I ogólna ocena ergonomii. Osobiście nadal nie wiem do końca, na co się zdecydować. Pozdrawiam
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=177933


Temat: Karen Norebook w Rzeszowie - do bani. FS L1310G
Jeden wypalony piksel nie uprawnia do reklamacji sprzetu. Normy w tym zakresie to, cytuje za benchmark.pl: "Co określa norma ISO 13406-2? Norma ISO 13406-2 jest częścią testu ergonomiczności TUEV i określa normy ergonomiczne dla monitorów LCD. Jednym z kryteriów jakości normy ISO jest tolerancja błędu pikseli. W tym przypadku błąd piksela odnosi się do własności produkcyjnej ekranów LCD związanej z warunkami technologicznymi i technicznymi....
Źródło: forum.karen.com.pl/viewtopic.php?t=3867


Temat: logitech z-5500 - brak podświetlenia panelu sterującego
Myślałem że może ten cały proces reklamacyjny przypomina trochę to co nie tak dawno stosował Microsoft, a dokładniej mam na myśli reklamację sprzętu do konsoli Xbox360. Zgłaszało się problemy z "niedziałającym" padem w dziale osługi klienta Microsof'u i niektórzy z obsługi wysyłali nowego pada inni nie. Oczywiście później się to zmieniło jak się okazało że liczba niedziałających padów była bliska ilości sprzedanych konsol:D Poniekąd rozumiem politykę Logitech'a odnośnie wysyłania sprzętu do Fixit, tylko szkoda że nie ma...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=468837


Temat: Tandem Baits
..., a w plecaku odrywały się rączki od tamtej pory obiecałem sobie , że więcej żadnego bagażu nie kupię. Trwało to do momentu kiedy znowu bagaże TB(nowe serie) polecił mi Robert Jagielski w swoim sklepie , zakupiłem torbe Invander XL i okazało sie , że ma wadliwy zamek . Torbę oddałem do reklamacji i czekałem tydzień na rozwiązanie problemu .Po tym czasie dostałem nowiutka torbę w ramach reklamacji( zresztą u Roberta nie ma najmniejszego problemu z reklamacja sprzętu TB ) od tamtej pory nie mam problemów z ta torbą , trzeba przyznać , że wiele zmieniło sie w produktach TB tak z jakością jak i ceną bo jak by nie patrzył to przeważająca część produktów TB ma bardzo dobra cene do jakości . Chyba tylko na namioty słyszy się największe narzekanie , no i ceny są trochę wygórowane namiotów ! Jeżeli chodzi o przynęty to jak dla mnie nie ma lepszych pływaków jak seriia Top Edition , ale ta...
Źródło: wejderozmo.nazwa.pl/pfwk/forum/viewtopic.php?t=657


Temat: Zasilanie POE problem
Dzisiaj ktoś nam pokazał takie cudo: http://allegro.pl/item467...ego_dc3_3a.html Jedna uwaga, że do podłączenia lepiej kupić nową wtyczkę zasilającą niż ciąć oryginalną (bo zrobi się duży kłopot w wypadku reklamacji sprzętu).
Źródło: approsoftware.com/forum/viewtopic.php?t=2936


Temat: Jaki TV wybrać...?
Popieram przedmówce. LG ma dobre matryce i nie robi problemów z ew. reklamacją sprzetu. Osobiscie mam kino domowe, telewizor, monitor, nagrywarke itp z LG
Źródło: fiatforum.com.pl/viewtopic.php?t=1147


Temat: Wybór karty do physx (NV) do Ati HD4890 Jaka karta do 230zł z kw. i gwar?
Nie kupowałem tam, po prostu tak pisało na fakturze. Ale nie okłamując cię nigdy go w KRK nie widziałem... Jakbym mógł to bym Ci udowodnił. Myślę że jednak coś ci się pomyliło. Po za tym zawsze istnieje producent... Serwis GB nie przyjmuje na reklamację sprzetu od klienta indywidualnego. Nie wiem czy nawet przyjąłby sprzet od zwykłego sklepu - pewnie tylko od dużych hurtowni z którymi ma podpisane umowy o współpracę. Tak jak pisałem - zdaje się że w komputroniku można zareklamować sprzęt GB nap odstawie dowodu zakupu. Ale nie jestem tego na 100% pewien. Ps. Co do tego sklepu to byłem zmęczony bo siedziałem wczoraj do 1:00. Byłem pewny że była mapka z dojazdem, gdzie był po...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=585754


Temat: Jak sprawdzić czy firma rzeczywiście istnieje?
Znalazłem bardzą ciekawą ofertę zakupu sprzętu komputerowego, ale cena wydaje mi się za niska i dlatego chcę się upewnić czy sprzedająca go firma rzeczywiście istnieje i czy będę miał możliwość reklamacji sprzętu czy o tylko podpucha mająca ukryć fakt, że ktoś sprzedaje tirospady. Jak sdzybko sprawdzić NIP, REGON i inne ważne dane o firmie?
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=171483


Temat: [sprzęt] spada Napięcie 3.3V
Chyba codegen :wink: Ps do autora wątku. Jak byś nie widział - taki spadek napięć może być podstawą do reklamacji sprzętu. A jeszcze żebyś przypadkiem gafy nie walnął - w np. epoxach RDA zamiast napięcia 3,3V jest podawane napięcie pamięci.
Źródło: forum.pcmaniak.pl/index.php?showtopic=13459


Temat: Zestaw komputerowy do 1150zł do gier
Nie wiem :P Przeczytaj jakies opinie, ja mieszkam kolo GDA i do owego sklepu mam 20km wiec wszystko co kupilem odebralem osobiscie, z reklamacja sprzetu problemu nie mialem bo nic sie nie rozwalilo. Przeczytaj opinie na odpowiedniej stronie. Ale sklep jest polecany i bardzo dobry ;] Ewentualnie mozesz wziasc z agito, tez maja tanio :), siedziba w wawie. Ten post był edytowany przez PwnT^ dnia: 12 Sierpień 2009 - 23:54
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=503093


Temat: Jak to naprawde jest z tą gwarancją? ..Kłótnia z nauczycielem
garth nie wiem czy miałeś do czynienia z reklamacją sprzętu M$, ale z twojej wypowiedzi wnioskuję, że nie. M$ odsyła do sprzedawcy jeśli konsola padła zaraz po zakupie, tak samo nie oddaje się konsoli do sprzedawcy po tych dwóch tygodniach, bo jeśli sklep zerwie plombę to szlag trafia gwarancję, a jeśli wyśle na siebie to według systemu konsola należy do sklepu, a nie tego klienta. Zresztą w instrukcji i gwarancji napisane jest aby nie oddawać konsoli do...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=403728


Temat: Konsumencie, nie odpuszczaj!
...dziś już nieaktualną, lecz z pełną determinacją usiłują z niej korzystać, oraz takich, którzy w ogóle nie znają swoich praw. Nasze obserwacje wskazują na rozdźwięk pomiędzy deklarowaną znajomością prawa konsumenckiego, która jest dość wysoka, a rzeczywistą wiedzą na temat rozwiązań prawnych w konkretnych sytuacjach rynkowych. Na przykład? Przykładem może być przekonanie konsumentów, że w przypadku reklamacji sprzętu RTV czy AGD sprzedawca ma obowiązek odesłać klienta bezpośrednio do producenta, co nie jest prawdą. Do dziś, mimo że uprawnienie to zniesiono prawie 20 lat temu, zdarzają się konsumenci święcie przekonani, że kupując w sklepie tradycyjnym, mają prawo zwrócić sprzedawcy towar w ciągu 5 dni od daty zakupu. I na tym tle często dochodzi do karczemnych awantur między konsumentem a sprzedawcą. Przeświadczenie, że...
Źródło: cafemirenium.kylos.pl/viewtopic.php?t=9004